ÇEKİLİŞ 4. turkey vaping çekilişi kazanan talihliler

sucukludondurma

Sadece Buharcı
Yönetici
Forum Yetkilisi
27 Şub 2019
687 mesaj
1,602 beğeni
#81
Merhaba, sevgili dostlar. Burada bir açıklama yapmak durumundayız. Düşünün ki çekiliş kazanmış bir arkadaşımız bir gün içinde beş kere yazıyor, kendisine evet forumda da belirttik 28 inde çıkacak dememize rağmen 3 gün boyunca aynı şekilde her gün bir kaç defa "benim kargom ne oldu ? Çekilişte kazandığım kargo çıkmadı mı ?" gibi bir durumu gün içinde üç dört kez, iki üç gün boyunca sorunca artık kusura bakılmasın ama insan biraz haklı olarak geriliyor. Her defasında nezaketle cevap verip tarih ve zaman veriyoruz ama neden ise anlamamak konusunda ısrarla sormaya devam ediliyor. Hatta bu durumu forumda da özel mesaj ile de yazıyor yani bulduğu her yerden yazıyor. Açıklıyoruz bakın şu tarihte çıkmış olacak. Ya da siparişiniz hazırlanıyor vs.vs.vs. gibi belirtiyoruz da.
Bunu da bir kenara bırakalım, gün içinde yüzlerce kişiye hizmet vermeye çalışıyor arkadaşlarımız. Bakın örnek bir olay daha izah edeyim. yine hediye ürün gitmiş kendisine (sipariş vermiş ve yanına hediye ilave edilmiş), sonra ben bu hediye yerine şunu istiyorum diyerek inanın bi dünya fırça atıyor. Gecenin saat 01 inde kargo ne oldu diye sonrasında 2 dakika cevap vermeyince ???? işaretleriyle neden cevap vermiyorsunuz, ciddiyetsizsiniz vs.vs.vs. gibi yorumlara maruz kalınıyor. Evet bir çok arkadaşımız da maalesef anında cevap alamayınca bazı müşteriler hemen agresif bir tavır sergiliyor, ve de gün içinde bunun gibi o kadar çok şeye maruz kalıyorlar ki inanın bir gün dursanız bize hak verirsiniz.
Aslında üslup sertliğinden ziyade yazarak net cevaplar veriyoruz. İsteniyor ki bizzat büyük bir ilgi ve sevecenlik ve şirinlik bekleniyor. Gün içinde yüzlerce insana cevap veriyor ve detaylı bir şekilde yardımcı olmaya çalışıyoruz. Evet diğer taraftan bakınca "Müşteri haklı" diyoruz.
Gecenin bir yarısında yazıp cevap vermiyoruz diye ya da aynı soruyu 5 kez sorup 5 kez aynı şeyi yaşayınca bazen haklı olarak susuyoruz ve artık cevap veremez hale geliyoruz.
İletişim konusunda ise kimse benim sorum, yorumum ya da sorunumu doğru izah ediyorum veya karşıda ki yazan kişiyi net anlıyorum olmuyor. Bu sertlik konusunda yazan arkadaşlarımız sorun yaşamış olan arkadaşlarımız ama genelleyemezsiniz. Çünkü günde bir çok kişiye destek veriyoruz ve bu tavrımız direk bize tavırlı ve haddini aşan sorgu ve suallere karşı tutumuzdur.
Örnek bu yorumu yapan bir arkadaşımızın bir tanesi müşteri desteğini nasıl bunalttığını burada belirtmek isterim sonrasında ise hiç bir şey yok gibi davranmamız bekleniyor. Sonrasında burada müşteri desteğiniz sert diye yorum yapıyor e peki be canım kardeşim gün içinde elli kere aynı şeyi sorup neden bunaltıyorsun ve aynı şeyi defalarca söylenmesine rağmen neden bunu yapıyorsun ben de bunu sormak istiyorum.
Neden hep karşı tarafta arıyoruz hataları ?
Biraz da bizim açımızdan bakmayı denemenizi dileriz.
25 lira verip adeta sizi satın almışçasına hakaret, azarlama, gecenin bir yarısı da olsa bir çok şeye maruz kalan arkadaşlarımız neden hiç düşünülmüyor ?
Sipariş verip akabinde 15 dakika sonra benim kargo ne oldu diye sorulması sizce normal bir davranış mıdır ? Ve bunun gibi onlarca olay her gün yaşanıyor.
Bu arada hediye olarak gönderdiğimiz bir arkadaşımız bile burada bir tek ürün ile ilgili yorum yapmamış.
Yapmak zorunda mı ? Hayır tabi ki
Nasıl sizlerin bizlerden beklentisi var ise bizim de sizden beklentilerimiz var. Karşılıklı sevgi ve saygı ile güzel zamanlar geçirmek bizim hedefimiz. Her şey para ve ticaret ilişkisi olmaması gerektiğini düşünen ve bir çok konuda örnek olan bir marka oluşumuz sanırım bu saygı ve samimiyetten kaynaklanıyor olmalı.
Unutmamalı ki başkalarından hazır ham maddeyi nbase alıp hatta ve hatta hazır likiti alıp etiketi basıp bunu biz yaptık diye satanların olduğunu tekrar tekrar hatırlatmak isterim. Bir arkadaşımız bildiğimiz öyle bir marka için toz kondurmazken bizim en ufak hatamızı bile hoşgörü gösteremiyor maalesef.
Takdir siz değerli dostlarımızındır. Teşekkürler.
Bu tip sebeplerle satış yapmıyorum yıllardır. Gün içinde bir çok kişi ile irtibatınız oluyor, herkes sizi anlayamayabilir, anlayış göstermeyebilir, sabrınızı deneyebilir. İki taraflı anlayış isabetli olacaktır.

Birisine öğrenciyim ihtiyacım var dediği için sıfır, kutusu açılmamış atomizer yolladım, eline geçtiği gün teşekkür bile etmeden satış ilanına koymuştu :) Bir başka öğrenci arkadaş likit istemişti, yolladım, verdiği cevap "Or×spu çocuğu neden kargoyu ödemedin? Öğrenciyim dedim sana it" demişti :) Salak kargoyu ben yolladım, adın ve tlf numaran da dahil adresin var lan elimde :) Hiç mi düşünmüyorsun sonuçlarını? Kendisi yaşında evladım var neredeyse, yapılanın karşılığı bu mu olmalı? İnsanların şevkini kırmaktan başka bir şey değil.

@Haydar 'on açtığı 911 konusunda yaşamıştım bunları. Burada benzer tavırları gördüğünüzde ekran görüntüsü alarak bana mesaj yazın, aramızdan uzaklaştıralım bu tip kişileri ;)
 

kiklonsun

Aktif Üye
16 Mar 2019
51 mesaj
53 beğeni
#82
Bu tip sebeplerle satış yapmıyorum yıllardır. Gün içinde bir çok kişi ile irtibatınız oluyor, herkes sizi anlayamayabilir, anlayış göstermeyebilir, sabrınızı deneyebilir. İki taraflı anlayış isabetli olacaktır.

Birisine öğrenciyim ihtiyacım var dediği için sıfır, kutusu açılmamış atomizer yolladım, eline geçtiği gün teşekkür bile etmeden satış ilanına koymuştu :) Bir başka öğrenci arkadaş likit istemişti, yolladım, verdiği cevap "Or×spu çocuğu neden kargoyu ödemedin? Öğrenciyim dedim sana it" demişti :) Salak kargoyu ben yolladım, adın ve tlf numaran da dahil adresin var lan elimde :) Hiç mi düşünmüyorsun sonuçlarını? Kendisi yaşında evladım var neredeyse, yapılanın karşılığı bu mu olmalı? İnsanların şevkini kırmaktan başka bir şey değil.

@Haydar 'on açtığı 911 konusunda yaşamıştım bunları. Burada benzer tavırları gördüğünüzde ekran görüntüsü alarak bana mesaj yazın, aramızdan uzaklaştıralım bu tip kişileri ;)
Bu ne biçim karaktersizlik
 
8 Nis 2019
16 mesaj
10 beğeni
#84
Öncelikle yönetime fırsat için teşekkür ederiz @sucukludondurma @Super Mario @atrkylmz @Administrator @Turkey Vaper @jny @ŞanlıTürk . Biz de kazanan arkadaşlarımızdan ürün yorumunu beklerdik, Etiketin ötesine gidemedik. En azından bir yorum alabilirdik diye düşündük. Foruma olan saygımız ve desteğimiz her zaman aynı şekilde.
Arkadaşlarımız yanlışları güzel ifade ediyorlar, biz de bu yanlışlardan ders alıyoruz. Doğruları da bekleriz :) 5 yıldır yanlışlardan ders çıkartıp doğrularu bilerek ve inanıp yürümeye devam ediyoruz.
Teşekkürler
Merhaba, sevgili dostlar. Burada bir açıklama yapmak durumundayız. Düşünün ki çekiliş kazanmış bir arkadaşımız bir gün içinde beş kere yazıyor, kendisine evet forumda da belirttik 28 inde çıkacak dememize rağmen 3 gün boyunca aynı şekilde her gün bir kaç defa "benim kargom ne oldu ? Çekilişte kazandığım kargo çıkmadı mı ?" gibi bir durumu gün içinde üç dört kez, iki üç gün boyunca sorunca artık kusura bakılmasın ama insan biraz haklı olarak geriliyor. Her defasında nezaketle cevap verip tarih ve zaman veriyoruz ama neden ise anlamamak konusunda ısrarla sormaya devam ediliyor. Hatta bu durumu forumda da özel mesaj ile de yazıyor yani bulduğu her yerden yazıyor. Açıklıyoruz bakın şu tarihte çıkmış olacak. Ya da siparişiniz hazırlanıyor vs.vs.vs. gibi belirtiyoruz da.
Bunu da bir kenara bırakalım, gün içinde yüzlerce kişiye hizmet vermeye çalışıyor arkadaşlarımız. Bakın örnek bir olay daha izah edeyim. yine hediye ürün gitmiş kendisine (sipariş vermiş ve yanına hediye ilave edilmiş), sonra ben bu hediye yerine şunu istiyorum diyerek inanın bi dünya fırça atıyor. Gecenin saat 01 inde kargo ne oldu diye sonrasında 2 dakika cevap vermeyince ???? işaretleriyle neden cevap vermiyorsunuz, ciddiyetsizsiniz vs.vs.vs. gibi yorumlara maruz kalınıyor. Evet bir çok arkadaşımız da maalesef anında cevap alamayınca bazı müşteriler hemen agresif bir tavır sergiliyor, ve de gün içinde bunun gibi o kadar çok şeye maruz kalıyorlar ki inanın bir gün dursanız bize hak verirsiniz.
Aslında üslup sertliğinden ziyade yazarak net cevaplar veriyoruz. İsteniyor ki bizzat büyük bir ilgi ve sevecenlik ve şirinlik bekleniyor. Gün içinde yüzlerce insana cevap veriyor ve detaylı bir şekilde yardımcı olmaya çalışıyoruz. Evet diğer taraftan bakınca "Müşteri haklı" diyoruz.
Gecenin bir yarısında yazıp cevap vermiyoruz diye ya da aynı soruyu 5 kez sorup 5 kez aynı şeyi yaşayınca bazen haklı olarak susuyoruz ve artık cevap veremez hale geliyoruz.
İletişim konusunda ise kimse benim sorum, yorumum ya da sorunumu doğru izah ediyorum veya karşıda ki yazan kişiyi net anlıyorum olmuyor. Bu sertlik konusunda yazan arkadaşlarımız sorun yaşamış olan arkadaşlarımız ama genelleyemezsiniz. Çünkü günde bir çok kişiye destek veriyoruz ve bu tavrımız direk bize tavırlı ve haddini aşan sorgu ve suallere karşı tutumuzdur.
Örnek bu yorumu yapan bir arkadaşımızın bir tanesi müşteri desteğini nasıl bunalttığını burada belirtmek isterim sonrasında ise hiç bir şey yok gibi davranmamız bekleniyor. Sonrasında burada müşteri desteğiniz sert diye yorum yapıyor e peki be canım kardeşim gün içinde elli kere aynı şeyi sorup neden bunaltıyorsun ve aynı şeyi defalarca söylenmesine rağmen neden bunu yapıyorsun ben de bunu sormak istiyorum.
Neden hep karşı tarafta arıyoruz hataları ?
Biraz da bizim açımızdan bakmayı denemenizi dileriz.
25 lira verip adeta sizi satın almışçasına hakaret, azarlama, gecenin bir yarısı da olsa bir çok şeye maruz kalan arkadaşlarımız neden hiç düşünülmüyor ?
Sipariş verip akabinde 15 dakika sonra benim kargo ne oldu diye sorulması sizce normal bir davranış mıdır ? Ve bunun gibi onlarca olay her gün yaşanıyor.
Bu arada hediye olarak gönderdiğimiz bir arkadaşımız bile burada bir tek ürün ile ilgili yorum yapmamış.
Yapmak zorunda mı ? Hayır tabi ki
Nasıl sizlerin bizlerden beklentisi var ise bizim de sizden beklentilerimiz var. Karşılıklı sevgi ve saygı ile güzel zamanlar geçirmek bizim hedefimiz. Her şey para ve ticaret ilişkisi olmaması gerektiğini düşünen ve bir çok konuda örnek olan bir marka oluşumuz sanırım bu saygı ve samimiyetten kaynaklanıyor olmalı.
Unutmamalı ki başkalarından hazır ham maddeyi nbase alıp hatta ve hatta hazır likiti alıp etiketi basıp bunu biz yaptık diye satanların olduğunu tekrar tekrar hatırlatmak isterim. Bir arkadaşımız bildiğimiz öyle bir marka için toz kondurmazken bizim en ufak hatamızı bile hoşgörü gösteremiyor maalesef.
Takdir siz değerli dostlarımızındır. Teşekkürler.
Esnaflık zor zanaat, bunun sürüncemelerini göze almak durumundasınız hocam. Bana paketi gönderdiğiniz adresten malum nerede ve ne şartlar altında çalıştığım ve kimlerle muhatap olduğum. Ben de bu göreve gelirken bunun farkındaydım, sizde esnaflık yapmaya ilk niyetlendiğiniz an bu sizin feveran ettiğiniz nitelikte müşterilerle uğraşacağınızdan.

Beni bilirsiniz, sizi sever sayarım ve hatta önerir, ürünlerinizi alır buluşmalara götürürüm. Sorulan başlıklarda yorumlarımı yazarım, öneri isteyenlere verdiğim bir kaç firma arasındasınız ve hatta kendi tütün eksraktı likitleriniz hakkında uzun uzadıya bir inceleme yorumum da var.

Affınıza mağruren siteminize katılmıyorum.
Canlı destek kısmının başına koyduğunuz arkadaş kimdir bilmiyorum ama personeliniz ise sizin esnaflığınızın yansıması olarak muhakkak ki her saatte, her şartta, her koşulda kibar olmak durumunda. Gecenin 3'ünde sipariş verip 4'ünde kargoya verilmedi mi diye soru gelse dahi.
Bu gibi ortamlarda samimiyetten kaynaklı olarak bu konuları dile getirmeniz pek tabi doğal ama beni üzen kısım şu oldu;

Profesyonelliğinizden şüphem olmadığı için, altı üstü 10 kişiye gönderilen tüm ürünlerin karışması, etiketlerin bambaşka olması, en azından kargo torbasının içine durumu anlatan bir parça kağıt dahi olmaması gibi gibi gibi şeyler işte..

Bunlar insani durumlar ama bu 10 kişiye gönderilen çekiliş ürünlerini dahi karıştıran personeliniz ile şahsen ben tanışmak isterim.


Bu gibi bir durumun üstüne keşke önce likiti yorumlasaydınız demenizi profesyonelliğinize pek yakıştıramadım. Çünkü kimse size bana niye bunu gönderdin, al bunu değiştir! demedi. Durumdan haberdar olmanız adına dile getirdi. Çünkü bu gibi bir durum sizin sevkiyatınızdaki bir sorunun belirtisi olabilir. Yarın bir gün daha büyük bir sorun yaşamamak adına kulak vereceğinizi düşünüyorum.


kıracak yada rencide edecek bir şey söyledi isem hakkınızı helal ediniz.

Teşekkürler.
 

The Collection Vape

Tedarikçi
Tedarikçi
3 Mar 2019
213 mesaj
406 beğeni
The Collection Vape Company - Ukraine
#85
Öncelikle @Türk hocam yanlış anlamayız aksine bize dönüşler bizi daha da teşvik eder.
Tek tek açıklamak isterim;

(Esnaflık zor zanaat, bunun sürüncemelerini göze almak durumundasınız hocam. Bana paketi gönderdiğiniz adresten malum nerede ve ne şartlar altında çalıştığım ve kimlerle muhatap olduğum. Ben de bu göreve gelirken bunun farkındaydım, sizde esnaflık yapmaya ilk niyetlendiğiniz an bu sizin feveran ettiğiniz nitelikte müşterilerle uğraşacağınızdan.)
Kesinlikle herkes esnaf olamıyor haklısın, bizim esnaflık anlayışımızın en başında dürüstlük ve doğruluk yer alıyor. Yalansız, dürüst ve kaliteye önem vererek sen de bilirsin yıllardır sürdürüyoruz. Feveran ettiğimiz konu aslında müşterilerimizin sabırsızlığı, bu sabırsızlık bazen had safhaya ulaşıyor. Çalışma saatlerimiz de belli bu saatler içinde tabi ki en iyi hizmeti vermek için esnaflık yapıyoruz ama gecenin 3 ünde benim kargom ne oldu diye mesaj atan kişinin de bunu düşünmesi ve anında cevap veremediğimiz için (ki uyuyoruz :) ) kızması ve sitem etmesi de pek normal değil sanırım. Esnaflık tecrübemiz her yerde en ince hassasiyetiyle dikkat etmeye çalışıyoruz.


( Profesyonelliğinizden şüphem olmadığı için, altı üstü 10 kişiye gönderilen tüm ürünlerin karışması, etiketlerin bambaşka olması, en azından kargo torbasının içine durumu anlatan bir parça kağıt dahi olmaması gibi gibi gibi şeyler işte.. )

Ben de burada size katılmıyorum :) Bu durum tüm gönderilerde olmadı, sadece bir kaç kişi de oldu. Böyle bir karışıklığın da genele yansıtılması bizi haksız yere eleştirmek olur. 10 kişinin belki 3 ya da 4 kişide sorun yaşadık. Bunun bizden sürekli alışveriş yapan binlerce müşterinin geneli olarak görmeniz büyük bir yanlış olarak değerlendiriyoruz.
Etiketlerimiz de sorun yaşadık ve bunu da belirttik, baskı da hatalar oldu evet bu sizi ya da müşteriyi bağlamaz ama nihayetinde Türkiye şartlarında çalıştığımız durumlar ve hali hazırda Türkiye de ki şartlar bazen zorlayabiliyor.
5 yıldır ürün göndeririz ve zaman zaman hatalarımız mutlaka olur, ama burada çekilişte yaşanan hataya genellemek ne derecek doğru sizce ?
Bu yazdığım yorumları bile samimiyetle sohbet amaçlı ve bize katma değer olarak değerlendiriyorum. Zaten sizin samimiyetinize önem vermiyor olsam inanın polemikler yaratır, tartışmalar olur diye yoruma teşekkür ederim diyerek saygı ile karşılayıp devam ederiz. ;)


(Bunlar insani durumlar ama bu 10 kişiye gönderilen çekiliş ürünlerini dahi karıştıran personeliniz ile şahsen ben tanışmak isterim.
Bu gibi bir durumun üstüne keşke önce likiti yorumlasaydınız demenizi profesyonelliğinize pek yakıştıramadım. Çünkü kimse size bana niye bunu gönderdin, al bunu değiştir! demedi. Durumdan haberdar olmanız adına dile getirdi. Çünkü bu gibi bir durum sizin sevkiyatınızdaki bir sorunun belirtisi olabilir. Yarın bir gün daha büyük bir sorun yaşamamak adına kulak vereceğinizi düşünüyorum.)

Personelim ile alakalı olarak arkadaşımız emin olun ki fedakarlığını sakınmıyor. Ama dediğim gibi kampanyalar, satış yoğunluğu gibi durumlar olabiliyor ve haklı olarak hızlı bir teslimat için fedakarlıklar da yapıyoruz. Yoksa personelimizin salaklığından değil :)
Yorum için şunu söylemek isterim,profesyonellik ile ilgili olduğuna katılmıyorum. Orada belirttiğim konu ise tamamen şu anlamda idi sanırım anlatamadım, bir çok arkadaşımız hatalarımızı ve yanlışlarımızı ifade ederek bize dönüş yapmışlar ki dediğim gibi 3 en fazla 4 arkadaş. Bu arkadaşlarımız ile özelde zaten sorun ya da problemi gidermek için bizzat ulaşıyor ve sorunu çözüyoruz. Bu durumu da en azından yorumlarınız bizim için değerli dediğimiz için bu konuda da da sitem olarak değil sadece bize karşı tutum ve duruşlarında nezaketi belirtip özelden bile olsa bize yorumlarıyla dönüş yapmaları ya da genelde dönüş yapmalarını dile getirmek istedik.

@sucukludondurma nın da dediği gibi bazen dayak yemediğimiz kalabiliyor :) hediye olarak asla küçümsemek ya da ben hediye ettim ne halin varsa gör mantığında hiç bir zaman olmadık ki bu forumda yaklaşık 100 e yakın hediye verdik sadece burada dostlar ile paylaşımlar ve aynı zamanda destek amaçlı yaptık.

Bu cevaplarımızı da şöyle değerlendirin lütfen bir dostumuz ile sohbet niteliğinde, sizlerden gelen her yorum bizim için kıymetli. Yoksa sitem, sezleniş vs. olarak düşünmeyin. Yorumlarınızı ve sizin bize yapmış olduğunuz sitemler ya da bildirimler bizim için önem taşımakta ve bizi her ne olursa olsun motive eden bir durumdur.

Teşekkürler
 
Son düzenleme:

wersss

Alelade bir insan
3 Eyl 2019
21 mesaj
29 beğeni
Kocaeli
#86
Hocam merhaba,

gönderdiğiniz ürün daha yeni geçebildi elime. (dün akşam iş yerine teslim edildi. şimdi elimde.) bu gün yeni pamuklama ile birlikte deneyeceğim. Yorumlama konusu bu kadar tecrübeli insanlar arasında benim boyumu aşacaktır. sadece fikrimi belirtebilirim.

sizden daha öncede likit almıştım. tadı hala damağımda bu gönderdiğinizde eminim öyledir :)

bir sorum olacak 3 mg midir likit ?

ekleme;

Calipitter Chow / mom and pop %12,5 aroma ile kendimde demlerim. hem dl hemde mtl de içerim.

Hediyeyi mtl olarak denedim. Gayet güzel ve içimi hoş olmuş. elinize sağlık. kendi demlediğim ile karşılaştırdığımda sizin gönderdiğiniz calipitter 'in vanilyası 1 tık önde olmuş. ben baya beğendim. :laugh:
 
Son düzenleme:

kiklonsun

Aktif Üye
16 Mar 2019
51 mesaj
53 beğeni
#88
Bana nbase yerine yanlışlıkla likit gelmişti. Likiti tükettim.
Şöyle bir yorum yapabilirim gayet iyi bir doyuruculuğu vardı. İçimi güzeldi. Tat konusunda ise başarılı buldum. Soft çok güzel tadı vardı.
 

venomdr

Aktif Üye
23 Eyl 2019
42 mesaj
17 beğeni
Elazığ
#89
Ben de kasımın 24 ünde sipariş verdim çekiliş hediyesiyle birlikte,çekiliş hediyesi geldi ama yanında istediğim salt likit 24 kasımdan beri gelecek.
Adam yoğundur diye yazmayayım diyorum ama 18 gün geçmiş üstünden...
Gözünü seveyim bir cevap bari yaz,göndereceksen gönder göndermeyeceksen de helal olsun ne yapalım...
@The Collection Vape
 

The Collection Vape

Tedarikçi
Tedarikçi
3 Mar 2019
213 mesaj
406 beğeni
The Collection Vape Company - Ukraine
#90
Ben de kasımın 24 ünde sipariş verdim çekiliş hediyesiyle birlikte,çekiliş hediyesi geldi ama yanında istediğim salt likit 24 kasımdan beri gelecek.
Adam yoğundur diye yazmayayım diyorum ama 18 gün geçmiş üstünden...
Gözünü seveyim bir cevap bari yaz,göndereceksen gönder göndermeyeceksen de helal olsun ne yapalım...
@The Collection Vape
Hocam buraya bakamadık biraz yoğunluğumuz var idi. Siteden ulaşsaydınız keşke orada online desteğimiz var oradan da ulaşabilirdiniz.
Tamamdır arkadaşlara sorayım ben size dönüş yapalım.
 

venomdr

Aktif Üye
23 Eyl 2019
42 mesaj
17 beğeni
Elazığ
#91
Hocam buraya bakamadık biraz yoğunluğumuz var idi. Siteden ulaşsaydınız keşke orada online desteğimiz var oradan da ulaşabilirdiniz.
Tamamdır arkadaşlara sorayım ben size dönüş yapalım.
Abicim siteden de ulaştım arkadaşlara,durumu izah ettim.Kargo size gönderilmiş diyor.Kargo numarasını da iistedim,benim elime geçen çekiliş hediyesi...Kargo bana gönderildi fakat bana gelen çekiliş hediyesi,ÇEKİLİŞ HEDİYESİNİN YANINDA SİPARİŞ VERDİĞİM SALT LİKİT BANA ULAŞMADI.
 

The Collection Vape

Tedarikçi
Tedarikçi
3 Mar 2019
213 mesaj
406 beğeni
The Collection Vape Company - Ukraine
#92
Abicim siteden de ulaştım arkadaşlara,durumu izah ettim.Kargo size gönderilmiş diyor.Kargo numarasını da iistedim,benim elime geçen çekiliş hediyesi...Kargo bana gönderildi fakat bana gelen çekiliş hediyesi,ÇEKİLİŞ HEDİYESİNİN YANINDA SİPARİŞ VERDİĞİM SALT LİKİT BANA ULAŞMADI.
Özelden görüşüyoruz ya zaten hocam.